روش های درمان، تنها 25 درصد از عملکرد کلیه نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

روش های درمان، تنها 25 درصد از عملکرد کلیه نفروپاتی دیابتیتنها 25 درصد از عملکرد کلیه از زندگی دیابتی کلیوی است؟ این تقریبا تمام بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی مراقبت در مورد موضوع داغ، برخی از بیماران ممکن است نگران است که بیماری خود خواهد زندگی خود را تحت تاثیر قرار دهد، در واقع، عوامل متعددی است که می تواند کیفیت زندگی و زندگی شرایط تاثیر می گذارد، مانند بالا وجود دارد فشار خون، قند خون بالا، مصرف بیش از حد نمک. این عوامل را کنترل بسیار خوب می تواند به طور موثر بهبود عملکرد کلیوی ناشی از دیابت در بیماران مبتلا به تنها 25٪ از زندگی عملکرد کلیه است.

کنترل فشار خون بالا

فشار خون بالا یک عامل مستقیم منجر به نفروپاتی دیابتی نیست، اگر هیچ کنترل موثر وجود دارد، اما آن را به طور مستقیم به وخامت نفروپاتی دیابتی منجر خواهد شد. فشار خون بالا فشار رگ خونی در بدن را افزایش می دهد، کاهش جریان خون به کلیه ها، در دراز مدت فشار خون بالا نیز ممکن است کلیه ها برنامه غربالگری کوچک آسیب، به موجب آن برخی از زباله بدن و احتباس مایعات اضافی در بدن، به طوری که کنترل موثر فشار خون می تواند بار در کاهش کلیه است.

کنترل قند خون بالا

مطالعات نشان داده اند که مدیریت به موقع و موثر فشار خون به طور قابل توجهی می تواند خطر بدتر شدن نفروپاتی دیابتی به منظور اجتناب از بدتر شدن نارسایی کلیه را کاهش دهد. در این مورد، ماده قند به شدت مسدود عروق خونی، که منجر به کمبود خون و اکسیژن رسانی، که منجر به یک حالت ایسکمی کلیوی و هیپوکسی، که منجر به فیبروز کلیوی. پس از فیبروز کلیوی، بیماریهای کلیوی در مرحله بسیار جدی است.





:: برچسب‌ها: کلیه دیابتی,کنترل فشار خون بالا,کنترل قند خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: